گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

درد دل

کاش هر گز به دنیا نیامده بودم

و حال که آمده ام کاش زودتر مر گم فرا رسد

آخر چگونه می توان در این دنیا زندگی کرد

دنیایی که در آن آدم ها روزی چندین بار عاشق می شوند

دنیایی که در آن عشق را تنها در ویترین کتابفروشی ها می توان یافت

دنیایی که در آن محبت و صداقت مرده و جای آن را بی وفایی و دروغ گرفته

دنیایی که آن دروغ عادت،بی وفایی قانون،و دل شکستم سنت است

 دنیایی که در آن باید عشق را به بها خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد