گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

موضوع قسمت آخر یوزاسیف

منجی آخرالزمان، موضوع قسمت آخر یوزاسیف

فرج الله سلحشور کارگردان سینما و تلوزیون گفت: در سریال یوسف پیامبر (ع) می بینیم که اسم موعود همیشه بر گردن حضرت یوسف است و در گرفتاری ها به ایشان متوسل می شوند. ضمن اینکه موضوع اصلی قسمت آخر این سریال منجی آخرالزمان است و در قسمت مذکور، به صراحت به آخرین منجی اشاره خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری دومین جشنواره بین المللی آخرین منجی، فرج الله سلحشور، کارگردان سریال یوسف پیامبر (ع)، ضمن بیان این مطلب ادامه داد: حضرت ولی عصر (عج)، عصاره همه انبیاء و اولیای الهی است و تمامی اولیای الهی از ابتدای تاریخ بشریت برای تعجیل در فرج ایشان دعا می کردند.

وی در ادامه، اطاعت از ولی فقیه را یک تکلیف الهی و ادامه اصل امامت خواند و تصریح کرد: طبق اعتقاداتی که در اسلام ناب و تشیع داریم و به خصوص با آموزه هایی که در 30 سال بعد از انقلاب به مردم داده شده، امروز به خوبی می دانیم که اطاعت از ولی فقیه یک تکلیف الهی است و اطاعت از امام زمان(عج) محسوب می شود.

کارگردان سریال یوسف پیامبر (ع) در ادامه گفت: منجی گرایی، ولایت مداری و مقاومت اسلامی را سه خصلت اصلی انسان آرمان خواه در طول تاریخ بشریت خواند و گفت: یکی از راهکارهای اصلی ترویج فرهنگ منجی گرایی، ولایت مداری و مقاومت اسلامی ساخت سریال ها و فیلم های قرآنی است. چرا که مفهوم منجی گرایی، ولایت مداری و مقاومت اسلامی در اکثر داستان های قرآنی به خوبی بیان شده است. چنانچه در سریال حضرت یوسف، نشان داده شد که چگونه قومی در سایه ولایت مداری و در پیش گرفتن مسیر مقاومت می تواند بر مشکلات غلبه کرده و جامعه ای آرمانی تشکیل دهد.

سلحشور در گفت و گو با خبرنگار دومین جشنواره بین المللی آخرین منجی، ترویج فرهنگ دینی از طریق تبلیغ، اصلاح الگوی مصرف، و اجرای پدافند غیر عامل را سه محور اصلی مدیریت یوسف پیامبر (ع) خواند و تصریح کرد: جامعه مصر با در پیش گرفتن مسیر ولایت مداری و تبعیت از ولی زمان خویش موفق شد جامعه ای مبتنی بر توحید و عدالت را تشکیل دهد.

وی افزود: در خصوص تبلیغ دین، می دانیم که این موضوع توسط یوسف پیامبر از زمان کودکی شروع شد و حتی زمانی که مردم به ایشان ایمان آوردند تلاش ایشان در جهت عمیق سازی مفاهیم دینی متمرکز گردید.

سلحشور، اصلاح الگوی مصرف را دومین خصوصیت مدیریت حضرت یوسف عنوان کرد و افزود: در سریال حضرت یوسف مشاهده می کنیم که ایشان در زمان وفور نعمت به مردم توصیه می کنند که کمترین میزان گندم را برای مصرف خود نگه داشته و مابقی را تحویل حکومت دهند تا اولا به نیازمندان کمک شود، و ثانیا جامعه در زمان قحطی دچار مشکل نشود.

کارگردان سریال یوسف پیامبر، اجرای پدافند غیر عامل را سومین محور مدیریت آن حضرت دانست و گفت: پدافند غیر عامل به معنای پیش گیری و پیش بینی برای مقابله با خطرات احتمالی است که این موضوع نیز در سریال حضرت یوسف به خوبی نشان داده شده است.

وی در ادامه اصلاح الگوی مصرف را مهمترین مصداق مسیر منجی گرایی، ولایت مداری و مقاومت اسلامی در سال جاری دانست و تاکید کرد: نامگذاری امسال به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف توسط ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای سبب شد که مسیر مقاومت اسلامی برای جامعه امروز مشخص گردد تا با در پیش گرفتن منویات مقام معظم رهبری مسیر شکوفایی تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور بیش از پیش فراهم گردد.

نظرات 1 + ارسال نظر
axsfa جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ق.ظ http://axsfa.mihanblog.com

سلام وبلاگ بس?ار ز?با?? دار?د خوشحال م? شم به و بلاگ ما سر بزن?د
و اگر آمار بالای 200 دارید حاضر به تبادل لینک با شما هستیم
مارو با نام * فتوبلاگ بازیگران و مدل لباس * لینک کنید و به ما اطلاع دهید
موفق باشید
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد