گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

آیات دلخواه

بنان طفیلی، دانشمندی ادیب و در عین حال، ظریف و خوش طبع بود. روزی از او پرسیدند:

از قرآن، کدام آیه را بیشتر دوست داری؟

گفت: آیه ی « ما لکم الا تأکلوا »؛

« شما را چه شده که نمی خورید؟ ».

گفتند: کدام امر و دستور خداوند را بیشتر دوست داری؟

گفت: « کلوا واشربوا »؛ « بخورید و بیاشامید ».

پرسیدند: کدام دعا را از قرآن، ورد زبان خود ساختی؟

گفت: « ربنا انزل علینا مائدة من السماء »؛

«پروردگارا به مااز آسمان، طبقی پراز طعام بفرست».

پرسیدند: از احادیث نبوی، کدام را انتخاب کرده ای؟

گفت: « لو دعیت الی کراع لاجبت »؛

« اگر مرا به میهمانی پاچه ی گوسفند دعوت کنند، اجابت کرده و در آنجا حاضر می شوم »!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد