گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

تا حالا شده دلتون برای نماز تنگ بشه؟؟؟

دیشب پیش خودم گفتم:
 تا حالا چند بار شده دلتنگ نماز بشی؟
تا حالا چند بار شده لحظه شماری کنی که کی وقت نماز می رسه؟
یا اصلا اینا به کنار
تا همین الان چند بار شده از نماز خوندن لذت ببری؟
اصلا چند بار چیه.
تا حالا از نماز خوندن لذت بردی؟؟؟؟؟؟؟
مگه نمی گن نماز درد دل با خداست؟!
مگه نمی گن نماز تسکینه، نماز مسکنه؟!
مگه نمی گن نماز آرامش بخشه؟!
  چرا تا حالا بعد نماز آروم نشدی؟
مگه نمی گن هر کی درد و دل کنه سبک میشه؟!
پس چرا تا حالا نماز که خوندی بعد نمازت سبک نشدی؟!
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کمی با خودم فکر کردم.
واقعا چرا؟!!!!!!!
با همین عقل و دید و معلومات محدودی که دارم رفتم تو وادی نماز

ببینم کجای نماز میشه درد و دل کرد.
کجای نماز آرومم میکنه.
کجای نماز لذت بخشه.
و چرا تا حالا غافل بودم.
بسم الله الرحمن الرحیم خدا جونم! سلام
خدایا تو که از دلم خبر داری پس نمی تونم پیش تو چاپلوسی کنم.
راستش همونطوری که از نامه نخونده من تو خوندی

اومدم یه کم درد و دل کنم و برم.
خیلی دلم پره، خیلی پره
اومدم پیش تو درد و دل کنم چون می دونم حرفم پیش خودم و خودت می مونه.

الحمد لله رب العالمین
 اولا که شکرت، دوما که شکرت، سوما که شکرت
مصدع اوقات شدم که بازم بگم شکرت.
تو چقدر خوبی، چقدر مهربونی، چقدر کریمی.
این همه نعمت، این همه عنایت، سلامتی، فکر خوب، پدر خوب، مادر خوب، خواهر و برادر خوب، دوستان خوب، معلمان خوب و ....
مهمتر از همه اینها به لطف تو شیعه ام، شیعه علی بن ابی طالب
و حب علی و فاطمه رو در دل دارم.

و خدایی همچون تو دارم که خیلی دوسم داره
الهی شکرت. شکرت . شکرت

الرحمن الرحیم

خدایا مشکل دارم، تو رحمانی، تو رحیمی، پس مشکلم رو حل کن.
می دونی بزرگترین مشکلم چیه؟
گناهمه، ندانم کاریمه
پس اول همه این مشکلم رو حل کن
خیلی رحیمی، خیلی بخشنده ای، خیلی خوبی
منتهی!
می دونم که بدم،  می دونم که پام لغزیده واشتباهها کردم

می دونم که ناراحتت کردم ولی تو به روم نیاوردی

می دونم که توبه ها شکسته ام
ولی تو ستاری و غفار الذنوب.

تو مهربونی و بخشنده

پس العفو . العفو. العفو

مالک یوم الدین
 خدایا هر زمان که یادم میاد روز حسابی هم هست

 از یک طرف خیلی خوشحال میشم.
چرا که همه ظلمها تا کوچکترین ظلمها بی جواب نخواهد موند.
اما …
چه کنم با مقدمه ورود به یوم الدین؟!
با سنگ لحد چه کنم؟!
خدایا! من با همه بدیهام منتظرم تا بشیر و مبشر به استقبالم بیان،

مبادا نکیر و منکر رو به استقبالم بفرستی.
هر چند که اونا رو هم خودم با اعمالم تعیینشون می کنم.
خدایا چه کنم؟!!!!!!!!!!!
خدایا! با همه بدیهام بازمنتظرت هستم.

ایاک نعبد و ایاک نستعین
 فقط و فقط تو رو بزرگ می دونم، تو رو بزرگ می بینم،

تو رو هم مالک خودم می دونم، تو رو می پرستم.
همه درد و دل و مشکلم رو هم به تو می گم، فقط هم از تو کمک می خوام.
خدایا! فقط تو، فقط تو، فقط تو
هر چند که خوب می دونم که عملم یه چیز دیگه رو میگه.
خدایا! چه کنم؟!!!!!!!!!!

اهدنا الصراط المستقیم
خدایا! من جوون اینجوری دعا می کنم دیگه بقیه رو نمی دونم.
من جوونم، اول راهم، دارم میام وارد جامعه بشم.

 دام زیاده، تصمیم گریهای مختلفی رو باید انجام بدم،
آینده من در گرو تصمیماتی هست که باید بگیرم.
پس خدایا! اهدنا الصراط المستقیم.

مستقیمی که به خودت منتهی می شه

صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و الضالین
 منو در راهی قرار بده که هم افتخار جامعه باشم،

هم افتخار خانواده، و مهمتر ازهمه افتخار شیعه ومسلمانان
کمکم کن به راهی نرم که منو به خودم وا بزاری و دیگه نگام نکنی.

بسم الله الرحمن الرحیم

آره خدا جونم! داشتم می گفتم .

دلم خیلی پره. رو به تو آوردم تا باهات درد و دل کنم. نیرو بگیرم.

قل هو الله احد
دلم به این خوشه که یک بزرگتر دارم، فقط و فقط یک بزرگتر.

الله الصمد
بزرگتری که فقط خودش هست و خودش، و برای برآورده کردن حوائجم و حل کردن مشکلاتم به کسی نیازی نداره.

لم یلد و لم یولد
 و یکی از عواملی که باعث میشه به تو دل ببندم اینه که

یه فرقی با من و دیگران داری.
یه فرق که چه عرض کنم، خیلی فرق داری.
اما یکیش اینه که مثل من نیستی.

من رو دو نفر به وجود آوردند که اون دو نفر رو اگه ادامه بدیم
به حضرت آدم می رسیم که او رو هم تو بوجود آوردی.
اما…
تو خودتی و خودت.

و لم یکن له کفوا احد
 من اگه بخوام کاری کنم خیلی باید محافظه کاری کنم،

هوای خیلیها رو داشته باشم ولی تو فقط خودتی و خودت

هر چی صلاح بدونی همونه

با رکوع خودم:
 تنها کاری که الان می تونم بکنم اینه که سر بندگیم رو در مقابل تو کج کنم.
کمر راستم را در برابر تو خم کنم و بشکنم

و به نفسم بفهمونم که تو هم باید بشکنی.
تو پاکی، تو منزه ای، تو خدایی

با سجده خودم:
 نه رکوع کمه، رکوع برای تواضع خیلی کمه،

 رکوع برای شکستن نفسم خیلی کمه

تو پاکی، تو منزه ای، تو خدایی، تو بلند مرتبه ای
سجده دوم
سجده می کنم و نهایت نا توانی و بی مقداریم را

 تنها و تنها در قبال تو ابراز می کنم.
فقط در برابر تو

رکعت دوم:
و باز گفته های گفته شده ها
باز گفته شده ها رو می گم تا حسابی حسابی خودم رو خالی کنم.
خالی خالی

واااااااااااااااااااااااااای!!!!!!!!!!

چه آرامشی به آدم دست میده وقتی می بینه

حرفش رو به کسی زده که هیچ کس نخواهد فهمید.
و این ارامش زمانی به اوج خودش میرسه که انسان

در قنوت دلش را حسابی می تکونه و هر چی توش هست رو بیرون می ریزه.


درد دلها با خدا کردن خوش است **** اشک را مشکل گشا کردن خوش است
در میان خلوت شبهای هجر ***** با دو چشم تر دعا کردن خوش است.


امتحانش کاملا مجانیه.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد