گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

دنیای نامرد

یه دختر کوری توی این دنیای نامرد زندگی می کرد ...

این دختر ، یه دوست پسری داشت که عاشق اون بود ...دختره همیشه می گفت : اگه من چشمامو داشتم و بینا بودم،همیشه با تو می موندم...

یه روز ، یکی پیدا شد که به اون دختر ، چشماشو بده ...

وقتی که دختره بینا شد ، دید که دوست پسرش کوره...

بهش گفت ، من دیگه تو رو نمی خوام ؛ برو ...

پسره با ناراحتی رفت و یه لبخند تلخ بهش زد و گفت :

مراقب چشمای من باش!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد