گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

در طوفان زندگی، با خدا بودن، بهتر از ناخدا بودن است.

برای همه‌ی آنهایی که عاشق‌اند، آرزو می‌کنم به عشقشون برسند.

اونی که عاشق امام زمان (عج) است، به آقاش برسه.

اونی که عاشق عشق حقیقیه، به معرفت و محبوبش برسه.

اونی که عاشق شهادته، انشاالله شربت شیرین شهادت قسمتش بشه.

اونی که عاشق محبوب حقیقیه، به محبوب حقیقیش برسه.

و

اونی که عاشق محبوب مجازیه، اگه به صلاحشه و صادقانه است، از خدا می‌خوام انشاالله به هم برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد