گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

تفاوت عشق با دوست داشتن

1. هنگام دیدن کسی که عاشق او هستید، تپش قلب شما زیاد شده و هیجان زده می شوید؛ اما هنگامی که کسی را که دوست می دارید می بینید، احساس سرور و خوشحالی می کنید.

2. هنگامی که عاشق هستید، زمستان در نظر شما بهار است؛ ولی هنگامی که به کسی که دوستش می دارید می رسید، زمستان فصلی زیباست.

3. وقتی به کسی که عاشقش هستید نگاه می کنید، خجالت می کشید؛ ولی هنگامی که به کسی که دوستش دارید می نگرید، لبخند خواهید زد.

4. وقتی در کنار معشوق خود هستید، نمی توانید هر آنچه در ذهن دارید، بیان کنید؛ اما در مورد کسی که دوستش دارید، شما توانایی آن را دارید.

5. در مواجه شدن با کسی که عاشقش هستید، خجالت می کشید و یا حتی دست و پای خود را گم می کنید؛ اما در مورد فردی که دوستش دارید، راحت تر بوده و توانایی ابراز وجود، خواهید کرد.

6. شما نمی توانید به چشمان کسی که عاشقش هستید، به طور طولانی نگاه کنید (زل بزنید)؛ اما می توانید در حالی که لبخندی بر لب دارید، مدتها به چشمان فردی که دوستش دارید، نگاه کنید.

7. وقتی که معشوق شما گریه می کند، شما هم گریه می کنید؛ اما در مورد کسی که دوستش دارید، سعی بر آرام کردن او دارید.

8. احساس عاشق بودن و درک آن از طریق نگاه (دیدن) است؛اما درک دوست‌داشتن، بیشتر ازطریق شنوایی است (از طریق ابراز علاقه به صورت کلامی).

9. شما می توانید یک رابطه ی دوستی را پایان دهید؛ اماهرگز نمی‌توانید چشمان خودرا بر احساس عاشق بودن ببندید. چرا که حتی اگر این کار را بکنید، عشق همچنان قطره ای در قلب شما برای همیشه باقی خواهد ماند.

***************************************

مطالب بالا اگرچه تا حدود زیادی درست هستند، اما به خاطر داشته باشید که مطلق نیستند و اصولا انسان ها و احساسات آنها پیچیده تر از اینگونه تحلیل ها هستند.

امیدوارم

همیشه

همدیگر را عاشقانه دوست بدارید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد