گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

هفت پند آسمانی از پیامبر (ص)

. آفت دین سه چیز است: دانای بد کار و پیشوای ستم کار و مجتهد نادان.

2. خداوند عمل بدعت گذار را نمی پذیرد تا از بدعت خویش دست بر دارد.

3. منفور ترین بندگان در پیش خدا کسی است که جامه ی او جامه ی پیامبران باشد و کار وی کار ستمگران.

4. با فقرا دوستی کنید؛ زیرا در روز رستاخیز دولتی بزرگ دارند.

5. آیا دوست‌ داری دلت نرم شود و حاجت خود بیابی؟ بر یتیم رحمت آور، وی را بنواز و از غذای خویش بدو بخوران تا دلت نرم شود و حاجت خود بیابی.

6. دنیا را به مردم دنیا واگذارید؛ زیرا هرکس از دنیا بیش از حد کفایت بر گیرد، در هلاک خویش می‌کوشد اما نمی داند.

7. از نفرین مظلوم بترسید؛ زیرا نفرین وی بر ابر ها می رود و خداوند می گوید: به عزت و جلال من سوگند که تو را یاری می کنم، اگر چه پس از مدتی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد