گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

از خدا خواستم

از خدا خواستم عادت های زشت را ترکم بدهد؛

خدا فرمود: خودت باید آنها را رها کنی.

از او خواستم روحم را رشد دهد؛

فرمود: نه، تو خودت باید رشد کنی.

من فقط شاخ و برگ اضافی ات را هرس می کنم تا بارور شوی.

از او خواستم لااقل به من صبر عطا کند؛

فرمود: صبر، حاصل سختی و رنج است.

عطا کردنی نیست؛ آموختنی است.

گفتم: مرا خوشبخت کن؛

فرمود: نعمت از من، خوشبخت شدن از تو.

از خدا خواستم کمکم کند همان قدر که او مرا دوست دارد، من هم دیگران را دوست بدارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد