گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

کلک پیرمرد رند ایرانی به دختر آمریکایی

در عصر یک روز جمعه، یک پیرمرد ایرانی با یک دختر آمریکایی در کنارش وارد یک طلا فروشی شدند.

پیرمرد ایرانی به طلا فروش گفت: یک حلقه ی مخصوص برای دوست دخترش می خواهد!

طلا فروش موجودی هایش را گشت و یک حلقه ی سنگی 40,000 دلاری آورد.

دختر جوان آمریکایی از هیجان چشمانش برق زد و تمام بدنش لرزید.

پیرمرد ایرانی حالت های او را دید و گفتک ما آن را خواهیم گرفت.

طلا فروش پرسید: مبلغش را چه جوری پرداخت می کنید؟

پیرمرد ایرانی گفت: بودن چک من اطمینان حاصل می کند. من آن را الان خواهم نوشت و شما می توانید روز دوشنبه به بانک زنگ بزنید و از صحت موجودی اطمینان حاصل کنید و من حلقه را درعصر روز دوشنبه  تحویل خواهم گرفت.

بعد از ظهر روز دوشنبه طلا فروش با عصبانیت شدید به پیرمرد زنگ زد و گفت: در حساب شما هیچ موجودی وجود ندارد.

پیرمرد جواب داد: من می دانم اما می توانی تصور کنی من چه جمعه ای داشتم؟!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد