گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

صحرا نشین عاشق

جوان صحرا نشینی ، سرگردان در صحرا می رفت تا اینکه خود را در کنار چاهی یافت . دختری بسیار زیبا ، همچون قرص ماه ،از آن آب می کشید . به او نزدیک شد و گفت : دیوانه وار عاشق توام.

دختر جوان پاسخ داد : کنار چشمه ، زن دیگری هم هست چنان زیباست که من حتی لایق خدمتکاری او هم نیستم .

جوان رو برگرداند کسی نبود.

پس دخترک ندا سر داد : صداقت ، چه زیباست ، و دروغ ، چه زشت ! می گویی واله و شیدای منی ، اما همین بس که از زن دیگری با تو سخن گویم ، تا روی از من برگردانی.

!!!!

حالا نظر شما چیه آیا دختره حق داره؟ 

اگه شما به جای اون بودین چیکار میکردین؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
پدرام پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.lovermen.blogsky.com/

سلام
وبلاگ قشنگی دارین
ممنون می شم اگه شما هم یه سری به من بزنین
با آرزوی شادی برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد