گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

کاش یکی عاشقم میشد

کاش یکی عاشقم می شد ، دست توی دست من می ذاشت کاش یکی عاشقم می شد، قلب منو نشون می کرد، ستاره ی بخت منو راهی آسمون می کرد کاش یکی عاشقم می شد، به پای عشق من می موند،صداقت و مثل غزل برای قلب من می خوند کاش یکی عاشقم می شد، منو به رویا می سپرد، من واسه اون می مردم ، اونم واسه من کاش تو این دنیای سرد یه مهربون پیدا می شد تا قفل تنهایی من بعد یه عمری وا می شد، توی تموم لحظه ها اسمشو فریاد می زدم ، کاری میکردم که ازم دور نشه حتی یه قدم ، براش مثل یه آسمون پر از ستاره می شدم ، فدای عشق اون فقط با یک اشاره می شدم کاش یکی عاشقم می شد ، منو فقط واسه خودم می خواست . . . 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد