گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

گریبان دریده

من محمد رضا کریمی متخلص به بردیا دانشجوی رشته ی فقه و حقوق هستم . نظر یادتون نره . برام اس ام اس بزنید ممنون میشم . 09363390131

علایم عاشقی

وقتی با ختده از خواب بلند میشی بدون که یه عاشقی
وقتی تو آینه کسی رو بجز خودت دیدی بدون که یه عاشقی
وقتی با عجله و بدون اینکه چیزی بخوری از خونه رفتی بدون که یه عاشقی
وقتی که پله ها رو ۴ تا ۴ رفتی پایین بدون که یه عاشقی
وقتی تو خیابون آواز خوندی و رقصیدی بدون که یه عاشقی
وقتی یه گل رز خریدی بدون اینکه بوش کنی بدون که یه عاشقی
وقتی روی صندلی پارک برعکس همه می شینی
بدون که یه عاشقی
وقتی یه گل رز رو بوییدی و دادی به کسی بدون که یه عاشقی
وقتی با تمام وجودت گفتی دوستت دارم بدون که یه عاشقی
وقتی که عکسش رو روی یه درخت پیر کشیدی بدون که یه عاشقی
وقتی بخاطر یه سکه به همه روانداختی بدون که یه عاشقی
 وقتی بهت گفت دوستت داره بدون که یه عاشقی
وقتی به اون فکر میکنی بدون که یه عاشقی
وقتی باهات دعوا می کنه و راحت دلت رو میشکونه بدون که یه عاشقی
وقتی خیابونها رو بدون اونکه بشماریشون طی کردی بدون که یه عاشقی
وقتی روی همون صندلی مثل همه نشستی بدون که یه عاشقی
وقتی اون گل رز رو نبوییده پر پر کردی بدون که یه عاشقی
وقتی اون تنه درختی رو که عکسش رو روش کشیدی
از بین بردی بدون که یه عاشقی
وقتی به خودت دروغ میگی که دوستش نداری بدون که یه عاشقی
وقتی شام نخورده میری تو رختخواب بدون که یه عاشقی
وقتی با گریه می خوابی بدون که یه عاشقی
مثل من که یه عاشقم

نظرات 1 + ارسال نظر
یه تنها جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ http://tanhai4a.blogfa.com

اول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد